Přeskočit na hlavní obsah

Láska na první pohled

 

Pohled Mikeyho

Emma mi jen tak najednou napsala, že někoho vezme na sraz našeho gangu a seznámí nás s ním. To je jediný co vím, že to je kluk. No co už. No snad to nebude takový ten namyšlený spratek co si myslí, že mu patří celej svět a že je úplně něco víc než ostatní.

,,Mikey!!" uslyšel jsem z dálky Emmin hlas. Už je tady.

Otočil jsem se směrem odkud jsem slyšel její hlas a uviděl vedle ní jít blonďatýho kluka.

,,Ahoj Emmo." obejmul jsem jí jen co došla ke mě.

,,Tohle je Takemichi. Takemichi tohle je Mikey." seznámila nás hned navzájem a my jsme si podali jen ruce. Má je tak jemný.

,,Rád tě poznávám." řekl jsem a usmál se na něj.

,,Já tebe taky." úsměv mi oplatí.

Kde je Draken? Hned jak jsem si v hlavě dořekl svojí otázku hned jsem zahlédl blonďatou kštici s tetováním na hlavě.

,,Zdary Mikey." pozdravil mě Draken a dali jsme si ťuk pěst.

Pohled Takemichiho

Wow. Jen co jsme uviděl Mikeyho tohle jediný slovo mě napadlo v hlavě. On je tak sexy a zdá se, že není špatný člověk. Je mi úplně fuk, že je v gangu. Prostě jsem poznal svojí lásku na první pohled. Mikey je dokonalý.

,,Někdo se nám tu zamiloval." uslyšel jsem vedle sebe kde byla Emma. Jen jsem se zčervenal a radši se koukl do strany. To jsem asi neměl dělat,protože hned vedle mě byl Mikey a pozoroval mě. Ještě víc jsem se zčervenal.

,,Jsi v pořádku? Jsi nějaký červený. Je ti dobře? Nemám tě hodit domů?" Mikey hned na mě chrlil otázky.

,,Jsem v pořádku jen mi je trošku horko." řekl jsem. Jen jsme za sebou uslyšel uchechtnutí od Emmy.

Emma mě popadla za ruka a táhla mě někam kde není moc lidí.

,,Takemitchy!" vypískla mojí přezdívku, kterou mi sama dala.

,,Ty jsi se nám zamiloval do Mikeyho." řekla a pomalu vypískla jak křeček. Jen jsem se zase zčervenal a přikývl jsem.

,,Ale chápej mě. Myslel jsem si, že bude úplně jako normální kluk, ale ne on je tak sexy." řekl jsem a ještě víc se zčervenal.

,,Takemitchy, ty se nějak nezdáš. Aspoň víme, že jsi si našel svojí lásku na první pohled. Hele Mikey je nejvíc v pohodě člověk a když jde na vztah, tak pro tebe udělá cokoliv." řekla Emma a já jí jen poslouchal na půl ucha, protože jsem koukal na Mikeyho.

On je prostě sladkej, sexy a tak atraktivní, že mám chuť ho políbit tady a teď. Ta představa mě trochu zvedla mého kamaráda v kalhotech. Radši jsem jsem přestal nad tím přemýšlet jinak by to skončilo tím, že bych Mikeyho asi zlíbal k smrti.

Takže jsem začala ZASE psát DALŠÍ fanfikci ale tentokrát na ship o kterým nejsou skoro žádný fanfikce. Jestli někdo nezná tak postavy jsou z Tokyo Revengers. Snad se vám bude líbit.

Arisu.

Komentáře

Okomentovat